Skip to content Skip to footer

Net als vorig jaar gaan we weer met een aantal Bananenatleten deelnemen aan Open Lakes Belgie, op 21 & 22 september bij de Lacs de l’eau d’heure. We zijn daar van plan een huisje te huren en dan elkaar aan te moedigen. Vorig jaar werkte dat heel prettig.

Heb je interesse om ook mee te gaan, als deelnemers en/of supporter, vul dan onderstaand formulier in.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.